Bungalowpark Het Jachthuis: beleving!
Jul 2012 21

Bungalowpark Het Jachthuis wil beleving verkopen. Primair biedt Het Jachthuis beleving aan, de accommodatie is van ondergeschikt belang binnen de propositie. Deze vorm van belevingsmarketing is kenmerkend voor de wijze waarop Jaap Rodenburg zijn luxe villa’s in Soesterberg aan de man brengt.

Bewaken van WordPress-standaarden

Voor bungalowpark Het Jachthuis is begin 2012 een nieuwe website gerealiseerd door een freelancer. hetwebburo is vervolgens benaderd om de implementatie van WordPress te controleren en verder te optimaliseren. Doordat op sommige punten binnen de site de basis van WordPress ver uit het oog was geraakt, heeft hetwebburo de site hier weer teruggebracht naar de basis van WordPress, zonder daarbij de ideeën van de ontwerper uit het oog te verliezen.

Conversieoptimalisatie

Een ander belangrijk kenmerk van de dienstverlening van hetwebburo, is dat deze volledig is gefocust op het optimaliseren van de belangrijkste bedrijfsdoelstellingen via het online kanaal. Voor Het Jachthuis is dit onder meer de vindbaarheid in zoekmachines. Ook is het gedrag van de bezoekers op de site inzichtelijk gemaakt door middel van Google Analytics. Hierin zijn diverse doelen geconfigureerd, waardoor het in een oogopslag duidelijk is wat het succes is van de website.

De beleving staat centraal

Omdat de beleving centraal staat bij Bungalowpark Het Jachthuis, is dit ook een vereiste voor de website. Zo zijn de presentaties van de diverse accommodaties en het park ook op iOS-apparaten, die geen Flash ondersteunen, goed te zien.

Voor de doorontwikkeling van de site ligt er een behoorlijke roadmap; ook hierin staat de beleving centraal!

Reageer